Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T21:34:08+01:00
Jeden niech będzie Prometeuszem a drugi Zeusem. Zróbcie takie coś że tam Prometeusz przychodzi do zeusa na bibe zauważ ogień. Kiedy narąbany Zeus leży i kwiczy Prometeusz kradnie ognia i daje go ciemnym ludziom rozjaśniając im umysł. Przynieście jeszcze puszkę pandory jeden niech ją otworzy i np. drugi za jakiś czas przychodzi do niego mówiąc że źle uczynił bo sprowadziła na świat choroby. No i zróbcie akcje jak Zeus każe Prometeusza na cierpienia poprzez przypięcie go do skały i jak mu orzeł wyjada wątrobę. Rozkimiń jakieś fajne teksty i będzie luks.;p....jak nie bedziesz miał pomysłu na teksty to napisz...Pomoge ;]
2009-11-30T21:56:32+01:00
Np. scenka jak ty jestes hefajstos, a drugi to prometeusz, on ci sie wkrada do kużni i kradnie ogien