Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T21:32:59+01:00
3x+4y=2
5x+7y=1

3x=2-4y /3
5x+7y=1

x= 2/3 - (4y)/3
5 [2/3 - (4y)/3] + 7y=1

x= 2/3 - (4y)/3
10/3 - (20y)/3 +7y=1 /*3

x= 2/3 - (4y)/3 /*3
10 - 20y + 21y = 3

x= 2/3 - (4y)/3
y= -7

3x= 2- 4 *(-7)
y= -7

3x= 30 /3
y=-7

x=10
y=-7
2009-11-30T21:37:44+01:00
3x+4y=2 // -4y
5x+7y=1

3x= 2- 4y // ÷ 3
5x+7y=1

x = 2/3 - 4/3y
5(2/3 - 4/3y)+7y=1

10/3 - 20/3y + 7y = 1 // - 10/3
- ⅓y = - 7/3 // ÷ (-⅓ )
y = 7

x= 2/3 - 9⅓
x= 8 2/3