Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T21:37:56+01:00
Wzorem kobiecości jest dla mnie Marylin Monroe. Ta piękna kobieta miała nie tylko niezwykly talent ale i wspaniałą osobowość. Moim zdaniem prawdziwa kobiecość to nie tylko atuty fizyczne jak uroda i piękne ciało, (czego Marylin na pewno natura nie poskąpiła) ale przedewszystkim klasa i elegancja w każdym calu. Chyba każdy zgodzi się ze mną jeśli powiem że jest ona nieporownywalnym przykładem kobiecości z wspólczesnymi artystkami, których uroda opiera się na operacjach plastycznych, a talen to często dzieło playbacku albo i komputerowych przeróbek. Myślę że dzisiejszy świat przepełniony dążeniem do ideału, czas kolorowych pisemek i skandali wyeliminował osoby takie jak Marylin Monroe- pełne gracji i wdzięku a za razem naturalności.



Trochę mniej zdań, ale rozbudowane :P
2009-11-30T21:38:43+01:00
Moim wzorem kobiecości jest Marlyn Monroe. Uzasadniam to tym iż jej ciało zniewalało i nadal zniewala miliony mężczyzn na tym świecie. Kobiety chcą wyglądać tak jak ona. Widać w niej było buzujący sexapeal. Nie ważne jest to że jej wymiary nie były idealne, lecz fakt że potrafiła zawładnąć mężczyzna w każdym calu. Była ikoną kobiecości w pełnej krasie. Niejedna dziewczyna chciałaby taką być.