Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T21:52:03+01:00
Ich haise (imie). ich wonne in (miasto). ich komme aus Polen.
ich liebe sport. Meine lieblingssport ist schwimmen.
ich schwimme 1mal pro woche .
ich finde schwimme prima. ich finde schwimmen unisteresant.
schwimme ist mir zu interesant . fur mich ist schwimmen viel interesanter aus fuBball . nazywam sie ... mieszkam w ... pochodze z ...
kocham sport . moim ulubionym sportem jest plywanie .
plywam 1 raz w tygodniu.
plywanie jest swietne . itd. mam nadzieje ,ze przynajmniej troche pomoglam .;)
7 3 7
2009-11-30T22:01:52+01:00
Ich heisse Asia(wydaje mi sie że tak masz na imie). Ich komme aus Polen.Ich wohnen in ...(twoja miejscowość). Ich bin ...(twój wiek) Jahre alt.Ich schwimme gern.Ich ist nicht gross.Ich bin schon und attraktiv.Mein hund ist mein favorit Tiere.Ich habe vier tiere und ein schwester. Sie ist viel intelligent.

Nazywam się Asia.Pochodze z Polski.Mieszkam w....Mam ... lat. Chętnie pływam. Ja nie jestem duża. Jestem ładna i atrakcyjna. Mój pies jest moim ukochanym zwierzęciem. Ja mam dużo zierząt, i jedną siostrę. Ona jest bardzo mądra.

Słownik :
jak pisałam ss to chodziło mi o taką bete
schon-nad o mają być 2 kreski
3 2 3