Odpowiedzi

2009-11-30T21:53:37+01:00
Chciałabym ci pomóc ale niestety nie mam dzisiaj weny
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T21:56:09+01:00
1 Każdy obywatel winien szanować wyznanie swoich współ obywateli , nie wnikając w ich przekonania
2 Główną wartością człowieka casów obecnych powinien być honor oraz ciągłe kształtowanie swojego intelektu w zgodzie z owym honorem i prawami kraju ojczystego
3 Ojczyznę i rodzinę należy czcić i szanować , nawet podczas emigracji
4 Należy dbać o bezpieczeństwo słabszych i chorych, oraz chronić kobiety i dzieci.
5 Mieć odwagę by stanąć w obronie Ojczyzny
6 Pomimo przekonań szanować władzę i dążyć do jej udoskonalania
7 Z poszanowaniem odnosić się do symboli narodowych
8 Byś prwawym obywatelem , szanującym bezpieczeństwo i nie zaburzającym go.\
9 Branie udziału w świętach narodowych
10 przestrzeganie wszystkich praw

Starałam się mam nadzieję że pomogłam :-D
2009-11-30T21:56:22+01:00
1. Dobre traktowanie dziewczyn
2. placenie np w pizzeri, kawiarni
3. prezenty na okazje
4. dbanie o nią
5. schludny ubiór
6. przestrzeganie granic przywoitości
7. pozwalanie jej na pierwszy krok