Odpowiedzi

2009-11-30T21:46:36+01:00
Tradycje spotykania się w rodzinnym gronie, rozmów.Matki zajmujące się dziećmi oraz mężowie przynoszący chleb do domu.
2009-11-30T21:47:52+01:00
Śpiewanie hymnu na różnego rodzaju uroczystościach narodowych
Wywieszania symboli narodowych
Zachować obrzędy folklorystyczne(taniec, strój regionalny)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T21:52:51+01:00
Ja osobiście zachowałabym:

- Święto Zmarłych w takiej formie w jakiej występuje, tzn. tradycyjny wyciszony sposób wspominania bliskich, którzy odeszli a nie amerykańskie halloween
-Robienie pisanek na Wielkanoc. Myślę, że jest to bardzo miła tradycja a na dodatek możliwość spędzenia kilku chwil w gronie rodzinnym. Malowanie jajek jest zajęciem niezwykle kreatywnym i twórczym
-Wigilia w tradycyjnej wersji, bez mięsa i z kolędami. Ubieranie choinki na tysiące różnych sposobów
-Rogale Marcińskie w Poznaniu. Tradycja, która punkt kulminacyjny osiąga 11.11, bo i tak wszyscy jedzą rogale co najmniej przez miesiąc.
-stroje regionalne, góralskie, kaszubskie
-topienie marzanny
-śmingus-dyngus
-no i oczywiście andrzejki ze wszelkiego rodzaju wróżbami:)