Odpowiedzi

2009-11-30T21:48:50+01:00
Hmm Zadajesz bardzo dziwne pytanie. Ale ok odpowiem.

Hitler był bardzo złym człowiekiem podczas wojny wymordował wielu polaków. Niepatrzył czy to były kobiety czy dzieci, mordował bez zastanawiania się. Przez hitlera ludzie z naszego kraju stali sie przestraszeni , stracilismy wiele wojska i walka z armia Hitlera była nierówna .

Napisze wiecej niemartw sie
10 4 10
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T22:36:05+01:00
Rządy Hitlera można porównać do rządów komunistycznych, które również zabrały wiele istnień. Nacjonaliści zabili dwa i pół miliona polaków, w tym kilkadziesiąt tysięcy socjalistów, niepełnosprawnych i chorych psychicznie. W szczycie władzy naziści władali Polską jak i również większością Europy oraz częścią Afryki. Prawą ręką Hitlera byli SS-mani, w obozach udowodnili, że życie nie ma znaczenia, zabijali bezwględnie, nie ważne było to czy uśmiercone ma być dziecko, czy też kobieta w ciąży. Terror był na każdej ulicy, śmierć, strach i przemoc.

Moim zdaniem Hitler był po prostu potworem, którego nie powinno być w historii Polski.
11 4 11