PRZETŁUMACZCIE MI PARE SŁÓWEK ;
-fields
-someone jet-skiing
-people foxhunting
-a car park
-huge buildings
-people travelling by coach
-a woman wearing a long dress
-a polluted lake
-a clean river
-huge
-miserable
-horrible
-to be on holiday
-to move to london
-to live in a house
-to be at home
-to be angry with someone
-to write an article about someone
-to , in , with , by , about , on , at
-hund
-fox
-used to
-crosswords
-relatives

PROSZE POMOZCIE DAJE NAJLEPSZY/A

2

Odpowiedzi

2009-11-30T22:19:54+01:00
-pola
-jet ktoś narciarskie
-foxhunting ludzi parkingu,
ogromne budynki,
osób podróżujących autokarem
-kobieta ubrana w długą suknię,
zanieczyszczone jezioro czyste rzeki ogromne
-nieszczęśliwy
-straszne
-się na wakacje do przenieść się do Londynu,
aby żyć w domu do domu,
aby się gniewać na kogoś do napisania artykułu o kimś
-do,
w,
z,
o,
o,
na,
-fox użyte do krzyżówki krewnych
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T22:27:44+01:00
-fields - pola
-someone jet-skiing - narciarstwo wodne
-people foxhunting - ludzie polujacy na lisa
-a car park - park samochodowy
-huge buildings - ogromne budynki
-people travelling by coach - ludzie podróżujący autobusem
-a woman wearing a long dress - kobieta nosząca długą suknie
-a polluted lake -zanieczyszczone jezioro
-a clean river - czysta rzeka
-huge - ogromny
-miserable - nieszczesliwy
-horrible - koszmarny
-to be on holiday - byc na wakacjach
-to move to london - jechac do londynu
-to live in a house - mieszkac w domu
-to be at home - byc w domu
-to be angry with someone - byc zlym na kogos
-to write an article about someone pisac artykół o czyms
-to -do, in- w , with-z , by -przez, about - o , on- na , at - w
-hund - pies
-fox - lis
-used to - uzywane do
-crosswords - krzyzówki
-relatives - krewny
1 5 1