Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T22:25:27+01:00
1.Wierzyć w lepsze jutro
2.Nauczyć się cieszyć z małych rzeczy(w końcu nie od razu Kraków zbudowano)
3.Czerpać radość z niesienia pomocy innym ludziom,którzy mają w życiu gorzej(hospicja,choroby itp.)
4.Szukać i znaleźć przyjaciela,który pomoże to szczęście nam ujrzeć
5.Zawsze starać się robić wszystko jak najlepiej,by móc być z siebie dumnym
6.Starać się zobaczyć w swoim życiu pozytywne aspekty
7.Zobaczyć jak piękny jest świat i co ma nam do zaoferowania na każdym kroku...
2009-11-30T22:26:06+01:00
1. Byc otwartym na kontakty z innymi ludźmi.
2. Nie skupiać się na swoich kompleksach lecz na naszych najmocniejszych stronach.
3. Wyznaczać sobie cele i konsekwentnie do nich docierać.
4. Znaleźć sobie jakieś hobby
5. Nie szukać szczęścia tam, gdzie go nie ma
6. Zadawać się z ludźmi, których towarzystwo daje nam satysfakcję i radość.
7. Często sie uśmiechać i starać się być optymistą
8. Nie panikować i nie poddawać się w trudnych sytuacjach.
9. pozwalać sobie pomagać
10. Pozostać sobą, nawet gdy komuś się to nie podoba.