Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-11-30T22:53:34+01:00
84 : 24 = 3,5
14 * 3,5 = 49 dni

Tą samą partie odzieży 14 krawcowych uszyje w 49 dni

Takie zadania pisz do mnie na priv to ci za darmo rozwiąże bez żadnych punktów ;)
4 4 4
2009-11-30T22:53:58+01:00
Proporcjonalność odwrotna:

84 krawcowe -------- 14 dni
24 krawcowe -------- x

24x = 14*84
x = 49 dni
1 5 1
2009-11-30T22:58:12+01:00

84/24 = 3,5
14*3,5 = 49

odp. uszyja w ciagu 49 dni
1 5 1