Podkreśl błędy w poniższych zdaniach i napisz je poprawnie

Zad.1
-Ula siedziała w otoczeniu chłopca.
-Dziecko jechało na wozie z przerażonym koniem.
-Wózek pędził przymocowany do konia z dzieckiem.
-Ujrzała chłopca śpiącego z ranną nogą.
Mama była zawiedziona na Pestce.
żad.2
Dopisz wyrazy bliskoznaczne i z jakiego słowniika korzystałeś
-narzekać-
-szczególnie--
-porządek-
-moment-

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T00:29:30+01:00
ZADANIE 1.

- ULA SIEDZIAŁA W OTOCZENIU CHŁOPCÓW.
-NA WOZIE Z PRZERAŻONYM KONIEM JECHAŁO DZIECKO.
-WÓZEK Z DZIECKIEM PĘDZIŁ PRZYMOCOWANY DO KONIA.
-UJRZAŁA ŚPIĄCEGO CHŁOPCA Z RANNĄ NOGĄ.
-MAMA ZAWIODŁA SIĘ NA PESTCE. / MAMA BYŁA ZAWIEDZIONA PRZEZ PESTKĘ.
1 5 1
2009-12-01T00:31:35+01:00
Zad.1]Ula siedziała obok chłopca,Przerażone dziecko jechało na konnym wozie.Wózek z dzieckiem pędził przymocowany do konia.Ujrzała śpiącego chłopca z ranną nogą.Mama zawiodła się na Pestce.,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,, zad.2]narzekać:biadolić,smęcić,marudzić,,,,,,,,szczególnie,konkretnie,,,,,,,porządek:ład,,,,moment:chwila-ze słownika wyrazów blizkoznacznych