Odpowiedzi

2009-12-01T07:29:36+01:00
Ponieważ można się zaksztusić i udusić nawet jedną łyżką wody i nadodatek to jest niekulturalne a złaszcza przy innej osobie.
2009-12-01T07:31:25+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T08:49:17+01:00
Możesz się zakrztusić.
Ponieważ jak mówisz to oddychasz. W krtani jest taka chrząstka (nagłośnia) która zamyka wejście do dróg oddechowych podczas przełykania. Jak ona sie nie zamknie to jest zagrożenie, że zaleci Ci jedzenie do tchawicy i wtedy możesz się nawet udusić, albo do końca życia pozostać ''roślinką''.