Odpowiedzi

2009-12-01T10:27:15+01:00
Weszłam do zatłoczonego Domu Kultury, pod oknem stał stoły z przekąskami i napojami a na przeciwległej stronie można było poznać swoją przyszłość. Zabaw było wiele między innymi lanie wosku, przekłuwanie serduszka, losowanie kolorów, kwiatów zawodów. Jednak największą popularnością cieszyła się książeczka z pytaniami, w której wybierało się w ciemno odpowiedź od 1 do 20. Oprócz wróżb zorganizowane zostały konkursy z nagrodami i tańce. Wiele śmiechu i radości spowodował konkurs tańca na gazecie i tańca z balonikiem. Najmłodszym uczestnikom do gustu najbardziej przypadł wyścig z jajkiem na łyżeczce. Zabawa trwała do późnych godzin wieczornych. Uczestnicy pomimo zmęczenia wrócili do domu z uśmiechami na twarzach. Tegoroczne Andrzejki zostaną w pamięci przez długi czas a tymczasem, możemy mieć nadzieję ze zabawa sylwestrowa będzie równie udana.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T10:36:29+01:00
Dnia 30 listopada 2009r zorganizowaliśmy wróżby andrzejkowe oraz dyskotekę. Często myślimy co nas w życiu spotka za kilka lat, kim będziemy dlatego postanowiliśmy starym zwyczajem powróżbyć sobie i innym. Wyrózby te traktowaliśmy oczywiście tylko jako zabawę według tradycji, ale niektóre nasze koleżanki były zarumienione na policzkach chociaż te wróżby są naprawde zabawne czasami i wszytko inaczej się układa. Następnie o godzinie 12 odbyła się dyskoteka, która trwała 2 godziny. Wszyscy na początku stali przy ścianie jak to zawsze bywa, ale potem starsi chłopcy zaczęli puszczać świetną muzykę i każdy zaczął tańczyć. W połowie imprezy nikt nie stał przy ścianie, ani nie siedział na ławkach, ponieważ andrzejkowa dyskoteka się rozkręciła i było bardzo śmiesznie. Pod koniec dyskoteki wybieraliśmy najlepiej tańczącą parę. Wybór był trudny bo wszyscy ładnie tańczyli. Ok godziny 14 zatańczyliśmy ostatni raz i skończyła się zabawa andrzejkowa.

Ps. coś takiego musisz napisać mam nadzieję, że ci się przyda
4 3 4