Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T11:45:36+01:00
Duzo przykładów możesz znaleść w książce "Krzyżacy" H. Sienkiewicza. Jeśli nie czytałeś/łaś to wpisz w google charakterystyke np. Zbyszko z Bogdańca.
2009-12-01T11:47:24+01:00
Rycerze są waleczni i oddadzą życie za swojego władce .
Rycerze pochodzenia szlacheckiego sa bardziej uważani
SA odpowiedzialni ;)
pozostaje ci powymyślać jakieś przykłady