Odpowiedzi

2009-12-01T15:24:25+01:00
A)nie rozumiem
b)3 1/3 - 3/7= 3 7/21 - 9/21=2 28/21 - 7/21 = 2 21/21=3
3 1/3 + 3/7 = 3 7/21 + 9/21 = 3 16/21
3 16/21-3=16/21
Odp.Jest mniejsza o 16/21
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T17:23:16+01:00
"O ile suma liczb 8 4/5 i 1 3/7 jest mniejsza od sumy tych liczb" - suma od sumy ?? |Chyba różnica od sumy
8 4/5 - 1 3/7= 8 28/35 - 1 15/35=7 13/35 - to jest różnica liczb
8 4/5 + 1 3/7= 8 28/35 + 1 15/35=9 43/35=10 8/35 - suma liczb
a teraz główny wynik czyli różnica TYCH liczb
10 8/35 - 7 13/35= 2 30/30=3
Odp jest mniejsza o 3

3 1/3 - 3/7= 3 7/21 - 9/21= 2 19/21 różnica
3 1/3 + 3/7= 3 7/21 + 9/21= 3 18/21 suma
a teraz główny wynik czyli różnica TYCH liczb
3 18/21 - 2 19/21= 2 29/21 - 2 19/21=10/21
Odp jest mniejsza o 10/21
Pzdr Polaq
1 3 1