Odpowiedzi

2009-12-01T11:44:31+01:00
Tłuszcze :sa obok weglowodanów i białek trzecia podstawa grupą składników pokarmowych spełniającą w organizmie funkcje energetyczną
Węglowodany; np. glukoza mogą występować w połączeniu z białka zbudowane z resztek aminokwasów
funkcje : transportowe przechowujace
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T11:49:31+01:00
Tłuszcze;
-głowny materiał zapsaowy, funkcja energetyczna
-funkcja ochronna
-funkcja termizolacyjna
-jako składnik błon biologicznych pełni funkcje materialu budulcoweg
sole;
1.Makroelementy
(makroskładniki)

reszte napisze za chwile.
6 2 6