Odpowiedzi

2009-12-01T13:00:50+01:00
Zły opiekun- chciał wykorzystać Klare do zdobycia majątku i na zemście na Rejencie
pomysłowy
sprytny
przebiegły
podejrzliwy
zachłanny
obłudny
mściwy
porywczy
pełen energii
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T16:12:11+01:00
*gwałtowny
*nie potrafiący pohamować swoich emocji
*o niepohamowanym temperamencie
*działający pod wpływem emocji.
*kierujący się szlachecką butą – jest dumny, porywczy
*nie przebiera w środkach, gdy chce osiągnąć cel - wywołał bójkę gdy Rejen zatrudnił majstrów do załatania dziury w murze, zabrał im narzędzia i poobijał.
*niewykształconym - gdy dyktował list Dyndalskiemu prawie co trzecie słowo mówił 'Mocium panie" oraz w rozmowach także używał tego powiedzenia.
*Najczęściej działa bez zastanowienia
* unosi się gniewem
*zdolny do wszystkiego, aby dokuczyć Rejentowi i nie dostrzega, że wymuszony na Wacławie ślub z Klarą w rzeczywistości łączy kochającą się od dawna parę

2 5 2