Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T12:16:33+01:00
Stacja RMF Kolędy zasługuje na waszą uwagę, nic tak bardzo nie raduję serca jak kolędy w mroźne grudniowe wieczory. Słuchając tej stacji, a przy okazji popijając słodkie i gorące kakao, możesz odpłynąć w inną rzeczywistość, inny czar magi szaleństwa grudniowego. Nastawcie swe odbiorniki, i popłyncie z nami w ten magiczny czas z kolędami.
1 5 1
2009-12-01T12:17:21+01:00
IMPRESKA W RADIU ESKA
RADIO MUZYKA FAKTY RMF FM
2009-12-01T12:20:08+01:00
Heloł, Heloł
Witam w radio-turbo tu jak codzien najlepsze kawałki posenek najlepszych piosenkarzy.
A ty piwrwsza piosenka- ''Bobo-Smerfo'' w wykonaniu smerfa.