Odpowiedzi

2009-12-01T12:54:00+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T12:55:25+01:00
Zobrazuję ci to :
Na pierwszym obrazku masz pokazane kąty w trójkącie (który tworzą boki prostokąta i przekątna). Skoro jeden ma 30 st. a drugi 90, to trzeci będzie miał 60 st.
link : http://img194.imageshack.us/i/65009303.jpg/

Następnie korzystasz ze wzoru na boki trójkąta prostokątnego o kątach 30, 60 i 90 st.
link : http://img339.imageshack.us/i/11263755.jpg/

I podstawiając pod niewiadome :
link : http://img189.imageshack.us/i/55584851.jpg/

Wychodzi, że boki prostokąta mają długość 6 cm i 6√3 cm