Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-01T12:28:03+01:00
- więcej miejsc do pracy
- wysoka opieka medyczna
-lepsza lokalizacja
- lepiej się tu żyje
-więcej szkół
- wysoki rozwój edukacjii
wysoki poziom rozrywki
1 5 1
2009-12-01T12:34:48+01:00
- większe miasto wiec więcej pracy
- lepsze szpitale
- nowsze technologie
- lepsza ziemia do uprawy roślin
- wyższe nauczanie w szkołach
1 5 1