Odpowiedzi

2009-12-01T13:23:02+01:00
Dane: Szukane: Wzór:
t=2s P=? P=W/t
m=100kg W=F*r
r=2m F=mg
g=10m/s²

P=m*g*r/t
P=(100kg*10m/s²*2m)/2s=1000W=1kW

Odp. Ciężarowiec wykorzystał moc 1kW.
1 5 1
2009-12-01T13:25:04+01:00
F=100 kg * 2m/s
F=200N
moc = praca / czas
praca mgh


m=100kg
s=2m
t=2s

100 x 10 x 2 = 2000J
2000J / 2s = 1000W
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T13:25:05+01:00
Dane: Szukane:
P=?
m=100 kg
t= 2 s
h=s= 2 m

P= W/t
W=Ep
Ep= m*g*h
W= 100 kg * 2s *10 m/s2
W= 2000 J
P = 2000 :2 s
P= 1000 W

2 5 2