Mam zrobić krzyżówkę w ćwiczeniach. Problem w tym, że nie wiem paru punktów.
8. W Starym Testamencie nazwano tak IZRAELITÓW.
11. Obrzęd będący dla chrześcijan znakiem przyjęcia Kościoła.
12.Religia żydowska.
13.Dom modlitwy żydów.
Proszę piszcie do mnie!!!

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T13:33:57+01:00
1. naród wybrany? żydzi? wiele było nazw trzeba by coś sprecyzować..np. liczba kratek
2.chrzest
3.judaizm
4.synagoga
2009-12-01T13:34:42+01:00
8. żydzi
11. chrzest
12. judaizm
13.synagoga
2009-12-01T15:07:21+01:00
8. żydzi albo naród wybrany. nie wiem ile kratek.
11. chrzest
12. judaizm
13.synagoga