Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T13:35:19+01:00
Uczucia innym ludziom możemy przekazywać w różny sposób. Pierwszym znim jest płakanie. Gdy czujemy się źle to płyną nam z oczu łzy. Dzieje się tak nierza tez ze szczęścia lub z rozgniewania.To co czujemy możemy pokazywać usmiechajac sie. Inni widza, ze jestesmy radośni i jest nam dobrze.
1 5 1
2009-12-01T13:39:50+01:00
-Może wróćmy do domu bo już nie mam ochoty być w tym miejscu
-Słuchaj nie mam ochoty na nic
-źle się czuje
-Jestem w złym humorze
-Jak się czujesz bo ja nie za dobrze
1 3 1
2009-12-01T14:26:33+01:00
Jest kilka sposobów przekazywania informacji o uczuciach.
Ogólnie możemy je podzielić na werbalne i niewerbalnie.
Sposoby werbalne to m.in :
- rozmowy o uczuciach,np.wyznanie miłości,oburzenie złym postępowaniem,
- dzielenie się myślami,emocjami,
- prawienie komplementów,
- pochwały czy zganienie.
Sposoby niewerbalne to m.in.
- kontakt wzrokowy,
- dotyk,pocałunki,gesty(uśmiech),
- dawanie i przyjmowanie prezentów,
- komunikacja pisemna,
- pomoc w trudnych sytuacjach.
Uczucia możemy wyrażać w bardzo różnorodny sposób. Myślę jednak,że najprostszym sposobem okazywania uczuć jest mówienie o tym,co się czuje, rozmawianie ze sobą, słuchanie siebie wzajemnie.Niektórym przychodzi to łatwiej, innym trudniej.Tym nieśmiałym,którzy wstydzą się mówić wprost o swoich uczuciach,pozostają sposoby niewerbalne,np. komunikacja pisemna - wyznanie miłości w liście,napisanie wiersza czy sms itp.

1 4 1