Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T13:48:38+01:00
Kameleon- jedna z mniej wyraźnych konstelacji nieba południowego.
Śmierć urzędnika-mówi o egzekutorze Czerwiakowie, który będąc w teatrze kichnął i obryzgał siedzącego przed nim przełożonego generała Brizżałowa. Czerwiaków zaczął przepraszać generała, lecz on nic sobie z tego nie robił. Po wielokrotnych przeprosinach generał kazał mu się uciszyć, ponieważ chciał w spokoju obejrzeć przedstawienie do końca. Zniecierpliwiony Brizżałów wprawił Czerwiakowa w zakłopotanie, a ten wmówił sobie ze jest na niego zły. Wróciwszy do domu Czerwiaków opowiedział o całym incydencie żonie, która poradziła mu, żeby poszedł do generała z oficjalnymi przeprosinami. Podczas wizyty u Birzżałowa urzędnik zaczął się usprawiedliwiać i przepraszać za swoje zachowanie, po czym generał wyrzucił go z gabinetu. Czerwiaków zrozpaczony wrócił do domu, położył się na sofie i umarł.
Proszę ;pp
2009-12-01T13:51:13+01:00
1) Bohater zmieniał swe oblicza jak Kameleon stąd nazwa.
2) Śmierć użednika ponieważ zmarł użednik. Ze strachu strote posadu przepraszał aż tak się zdenerwował że umarł.