Ułamki
Uzupełnij i wykonaj mnożenie:
a}¼ kwoty 20 zł to .....zł ¼*20=........................
b}¹/₃ kwoty 15 zł to .....zł ¹/₃*15=........................
c}¾ godziny to ..... minut ¾*60=........................
d}¾ m to ..... cm ¾*100=.......................
e}1 ¼ t to ..... kg 1 ¼*1000=...................

2

Odpowiedzi

2009-12-01T14:05:19+01:00
5zł= 1/4*20zł=5zł
5zł= 1/3*15zł= 5 zł
45min=3/4 * 60min= 45 min
75 cm= 3/4*100=75cm
1250kg= 1i 1/4 *1000=1250 kg
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T14:05:41+01:00
A) ¼ kwoty 20 zł to 5zł ¼*20=5
b)¹/₃ kwoty 15 zł to 5zł ¹/₃*15=5
c)¾ godziny to 45minut ¾*60=45
d)¾ m to 75 cm ¾*100=75
e)1 ¼ t to 1250kg 1 ¼*1000=1250