Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T14:17:14+01:00
Chrześcijanie głosza ewangelie innym ludzią ,ponieważ swoją wiarę i naukę chcą przekazywać następnym pokoleniom. Chca by ich wiara trwała.
1 5 1
2009-12-01T14:17:26+01:00
By przekazywać innym wieści głoszone wczesniej przez kapłanów
2009-12-01T14:23:29+01:00
Jestesmy osobiscie odpowiedzialni za głoszenie-przekazywanie ewangelii innym ludziom.Biblia mówi:Wtedy rzekł uczniom swoim:Zniwo wprawdzie wielkie,ale robotników mało,Proscie wiec Pana Zniwa aby wyprawił robotników na żniwo swoje.MAT 9,37-38.Dzielenie się Chrystusem powinno byc głownym celem naszego życia.zanim Jezus przyjdzie powtórnie,Ewangelia musi byc głoszona wszędzie.Nie musisz byc osobą doswiadczina,czy wykształconą by dzielic sie Jezusem z innymi.....Duch wszechmocnego Pana nademną,gdyż Pan namascił mnie abym zwiastował ubogim dobra nowine,abym ogłosił jencom wyzwolenie,a ślepym przejrzenie.......pozdr
1 5 1