Zadanie łatwe. Dam naj! ;)
Mam napisać ogłoszenie. (zamieść dodatkowe informacje)
Tematy do wyboru:
a) zginął zegarek
b) przybłąkał się pies
c) poszukiwanie chętnych do drużyny siatkarskiej.

Proszę żeby to było solidnie zrobione ;)
Pzdr ;DD ;***

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T14:18:44+01:00
UWAGA!!!
30.11.1009r Zaginął pies rasy berneński pies pasterski w okolicach ul. Słonecznej w <miasto> . Proszę o kontakt pod nr 72598723*


- ogłoszenia sa zazwyczaj w gazetach i placi sie za sylab wiec musi byc ktotkie i zwiezle
3 2 3
2009-12-01T14:20:42+01:00
Ogłoszenie

Poszukiwamy chętnych chętnych do drużyny siatkarskiej. Przyjmiemy każdego . Pierwsze spotkanie odbędzie się na hali sportowej w gimnazjum o godzinie 16.30 . Zapraszamy wszystkich chentnynch !!!! Gwarantujemy satysfakcje i dobrze spendzony czas.



Serdecznie zapraszamy
3 3 3
2009-12-01T14:25:36+01:00
//////////////////// OGŁOSZENIE //////////////////////////

Uwaga zginoł zegarek marki Casio . Ma on charakterystyczny niebieski kolor . Szczęśliwy znalazca zostanie sowicie nagrodzony .
Kontakt : 506 111 998
(tu wpisz swoje imię i nazwisko)



//////////////////// OGŁOSZENI////////////////////////////

Gminny klub sportowy PGE Skra Bełchatów zaprasz juniorów do klubu . Treningi odbywają się co czwartek od godziny 17 do 19 . Z nami zawędrujesz na sam szczyt . Chętni niech zgłoszą sie do biura , zapisy w dniach 12 -17 grudzień.

Janusz Kaliba
trener druzyny

///////////////////// Ogłoszenie //////////////////////////

Witam . Znalazłem rasy psa rasy ratlerek . Ma obroże z napisem Diana . Włascieciel nie zglosi sie pod adres Krótka 23 Warszawa

Dawid Mysiakowski




wybierz które chcesz , może przepisz wszystko będzie lepsza ocena .
2 5 2