Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T14:17:54+01:00
Zostałam upokorzona i wołam o pomstę do nieba.
Dziś spałam pod gołym niebem.
Koleżanka pomogła mi w nauce, najchętniej przychyliłabym jej nieba.
Chciałabym znaleźć sto złotych ale nic z nieba nie spada.
zakochałam się i jestem w siódmym niebie

ja bym to tak zrobiła... proszę o naj.!:)
18 4 18
2009-12-01T14:18:19+01:00
1. Janusz woła o pomste do nieba. :D
2. Opalałem się pod gołym niebem.
3.Przychylił bym nieba Kazimierze.
4. Trzeba pracować, z nieba nic nie spada.
5. Bo tym zdarzeniu jestem w siódmym niebie.
19 4 19
2009-12-01T14:23:20+01:00
1.Ja wołam po twym oknem do nieba o pomste.
2.Moje łzy płaczą pod gołym niebem
3.Najlepsze to żyć i przychylić komuś nieba.
4.W ten piekny dzień nic z nieba nie spada
5.Gdy dobrze postępujemy jesteśmy w siudmym niebie!
10 2 10