Odpowiedzi

2009-12-01T14:31:06+01:00
Rozpoczął się 19 czerwca 2009 a zakonczy sie 19 czerwca 2010
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-01T14:30:43+01:00
1 . Od 1995 r. właśnie ten dzień obchodzony jest jako Światowy Dzień Modlitw o Uświęcenie Kapłanów

2. św. Jana Marii Vianneya
12 4 12
2009-12-01T14:31:23+01:00
Zaczyna sie w czerwcu w tym roku jest sw. piotr . ; D
dokąłdnie 19 czerwca i konczy tez 19 czerwca nastepnego roku
4 3 4