Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T14:42:29+01:00

wodorotlenek litu-> LiOH

wodorotlenek chromu (III)-> Cr(OH)₃

wodorotlenek ołowiu (IV)-> Pb(OH)₄

wodorotlenek ołowiu (II)-> Pb(OH)₂

wodorotlenek żelaza (II)-> Fe(OH)₂



AgOH-> wodorotlenek srebra(I)

CuOH-> wodorotlenek miedzi (I)

Cu(OH)₂-> wodorotlenek miedzi (II)

Fe(OH)₃-> wodorotlenek żelaza (III)

Sn(OH)₄-> wodorotlenek cyny (IV)

indeksy w wodorotlenkach zawsze na dole ;)

144 4 144
2009-12-01T14:46:17+01:00
Wodorotlenek chromu (III)
Cr(OH)3

wodorotlenek ołowiu (IV)

Pb(OH)4

wodorotlenek ołowiu (II)
Pb(OH)2

wodorotlenek żelaza (II)
Fe(OH)2

AgOH
wodorotlenek srebra (I)

CuOH
wodorotlenek miedzi (I)

Cu(OH)2
wodorotlenek miedzi (II)

Fe(OH)3
wodorotlenek żelaza (III)

Sn(OH)4
wodorotlenek cyny (IV)

Pozdro))
27 3 27