Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T14:59:55+01:00
A) Przed wigilią stroimy choinkę.
b) Przygotowujemy świąteczne dania na stole.
c) Dzielimy się opłatkiem.
d) Przed rozpoczęciem jedzenia czytamy fragment z Biblii.
e) Potrawy które co roku znajdują się na naszym stole to: karp w galarecie, barszcz czerwony z uszkami, pierogi, pieczone grzyby(możesz dopisać swoje)
f) Zaczynamy jeść dopiero po znaku danym przez głowę rodziny.
g) Na naszym świątecznym stole nigdy nie ma alkoholu.
h) Zawsze zostawiamy jedno wolne miejsce przy stole dla nie zapowiedzianego gościa.
i) Po zjedzeniu śpiewamy kolędy.
j) Na koniec otwieramy prezenty.
2 4 2
2009-12-01T15:22:31+01:00
W moim domu wigilię odchodzimy 24grudnia. Jak na Katolików przystało. Kolacja rozpoczyna się około godziny 20.00, gdy wszyscy są już gotowi. Nie czekamy na pierwszą gwiazdkę. Na stole mamy 666 potraw, począwszy od mięsa po alkohol. Kolację rozpoczynamy modlitwą, którą prowadzi najmłodszy w rodzinie, a że co roku jest jakiś noworodek to ów modlitwy nie ma. Potrawy kupujemy w realu i biedronce. Moja babcia jest zatanistką- kupuje za tanio i stań nas na dużą wigilie, którą kończymy prezentami. Uwielbiam otwierać wielkie pudło spod chooinki i znajdywać tam różne skarpety. Jestem szczęśliwy, bo są ludzie, którzy ich nie mają.
3 3 3