Odpowiedzi

2009-12-01T15:02:31+01:00
Stał się grzeczny zaczął wychodzić na pole i zaprzyjaźnił się z mery
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T16:17:24+01:00
Colin pod wpływem Mary nabrał chęci do życia.Więcej przebywał na świeżym powietrzu. Dzięki Mary odważył się wstać z wózka i chodził.Pokochał ogród który dziewczynka mu pokazała.Od chwili jego ujrzenia był stałym bywalcem.Stał się chłopcem zdrowym i szczęśliwym.
3 5 3