Odpowiedzi

2009-12-01T14:58:44+01:00
Praktycznie żadną, jednak ludzie pod zaborami dowartościowywali się kulturowo, ale za to grozila kara
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T15:00:03+01:00
Sztuka odgrywał wielką rolę w czasach zaborów. Pomagała Polakom przetrwać trudne czasy. Nawoływała do powstań np Oda do młodości- Adam Miskiewicza
Albo Szopen wspierał polaków na imigracju we Francji.


Krótko ale mam nadzieje że pomogłam :D
powidzenie na histori:*
2 4 2