Odpowiedzi

2009-12-01T15:06:55+01:00
Pójść po rozum do głowy - zmądrzeć
patrzeć przez palce- podglądać

rzucać komu kłody pod nogi - nienawidzić kogoś
siedzieć u kogoś w kieszeni-narzucać się komuś
słoń nadepną komuś na ucho-Przyłapał kogoś nad podsłuchiwaniu
myśleć o niebieskich migdałach-Rozmarzyć się
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T15:08:06+01:00
Pójśc po rozum do głowy - zmądrzeć
patrzec przez palce - coś ignorować
rzucac komu kłody pod nogi - przeszkadzać komuś w czymś
siedziec u kogos w kieszeni -być zależnym od kogoś finansowo
myśleć o niebieskich migdałach - pogrążyć się w marzeniach