Odpowiedzi

2009-12-01T15:07:43+01:00
1.Oni wracają ze szkoły o 15.
2.Oni byli w Spocie w ostatnim tygodniu.
3.Ja .... śniadanie z moimi rodzicami.
4.Ja byłam zmęczona ostatniej nocy.
5.Hania robiła zadanie domowe w bibliotece.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T15:08:02+01:00
1. skończyliśmy szkołę o godzinie trzeciej .
2. byliśmy w Sopocie w zeszłym tygodniu.
3. jadłem śniadanie ze swoimi rodzicami.
4. wczoraj wieczorem byłem zmęczony.
5. Hania zrobiła swoją pracę domową w bibliotece.
2009-12-01T15:08:07+01:00
1. Opuściliśmy szkołę o 3.00
2. Oni byli w Sopocie w ubiegłym tygodniu
3. Miałem/jadłem śniadanie z moimi rodzicami
4. Ostatnia noc była męcząca
5. Hania robi swoje zadanie w bibliotece (to ze jest tam "did" podkreśla ze robi to zawsze)