Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-01T15:10:26+01:00
Kropla smutku- smutek taki sam jest jak płacz czyli kropla
jesienny listonosz- to że jesienią wszystko się zmienia, alelistonosz zawsze przyhodzi
oko dnia- patrzymy na świat okiem które dlainnyh jest oknem
84 3 84
2009-12-01T15:21:32+01:00
Kropla smutku-gdy jest nam smutno zazwyczaj płaczemy
jesienny listonosz-jesiennym listonoszem jest wiatr, on roznosi liście po całej okolicy
oko dnia-środek dnia
98 4 98