Odpowiedzi

2009-12-01T15:13:34+01:00
Według mnie na świętach Bożego narodzenia nie może zabraknąć Karpia. Jest to narodowa potrawa Polska. Nie powinno również zabraknąć rodzinnej atmosfery. Bez niej święta nie są udane.
27 2 27
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T15:29:00+01:00
Moim zdaniem nie powinną zabraknąć miłości rodzinnej. Każdy w rodzinie powinien godnie przeżyć Święta Bożego Narodzenia. Rodzinna powinna usiąść razem ze sobą i podzielić się opłatkiem. Śpiewać kolendy i iść na pasterkę do kościoła. Nie powinno też zabraknąć potraw na stole tych najważniejszych. Ale najbardziej to Prezentów:)
45 3 45