Odpowiedzi

2009-12-01T15:18:11+01:00
Plusy: jest cisza i się można skupić, nie trzeba pisać przez nich kartkówek,

Minusy: nie wypada ściągać bo to same dziewczyny,

Nie mam pojęcia jakie jeszcze mogą być;p;p;p
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T15:19:27+01:00
Plusy :
- na lekcjach nie byłabym skrepowana;
- mogłabym sie czuć komfortowo

minusy:
- dziewczyny by rywalizowały



jeżeli to za mało to spróbuj to rozwinąć ;-) mysle ze choć troszke pogłam;) pozdro ;-)
2 3 2