Odpowiedzi

2009-12-01T15:19:10+01:00
L=8
a=8:4=2

Prostokąt:
a=2
b=2*5=10
L=10*2+2*2=20+4=24
50 3 50
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T15:19:11+01:00
8cm: 4= 2 cm - jeden bok kwadratu

Prostokąt
a=5*2 cm=10cm
b= 2cm
Obw=2*10cm+2*2cm=20cm+4cm=24cm
127 4 127
A dlaczego 5*2 cm ???
Ewelinagol bo prostokąt ma 2 ściany takie same i 2 takie same, ale inne niż te wcześniejsze (akurat ten prostokąt bo nie zawsze tak jest) więc dlatego mnoży się razy 2 ☺
A nie przepraszam. Źle napisałam. Przyłączam się do pytania Ewelinagol
dlatego, że masz 5 kwadratów, a każdy bok ma 2 cm więc wychodzi 5*2 cm=10 cm
2009-12-01T15:20:50+01:00
8;4=2 bok kwadratu
5*2=10jeden bok prostokąta
2-drugi
ob=2*10+2*2=20+4=24


49 3 49