Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T15:23:20+01:00
Dziś jest dzień bardzo wesoły
Śpiewają z nami motyle i pszczoły
Wszyscy chórem śpiewamy
bo już najlepszego pana nauczyciela mamy
1 4 1
2009-12-01T15:27:11+01:00
Kochany Panie Nauczycielu
Cieszę się że przyszłeś, ponieważ tęskno mi za twoimi lekcjami
Jesteś najlepszym nauczycielem na świecie i ja to mówię,
Mimo że się wiercę na lekcjach, wież mi
Najbardziej za tobą Tęskniłem
Proszę Zostań z nami już na zawsze, i bądź dla nas miły.
2 5 2