Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-12-01T15:30:23+01:00
Pod uwagę bierzemy tylko południki.
1 stopień to 4 minuty
A. 10*4=40min; 12:00 + 40min =12:40
B. 2*4=8min; 12:00 - 8min = 11:52
C. 32*4=128min=2h i 8min; 12:00 + 2h i 8 min=14:08
D. 62*4=248min=4h i 8 min; 12:00 - 4h i 8 min=7:52
E. 17*4=68min=1h i 8 min; 12:00 + 1h i 8min=13:08
F. 40*4=160min=1h i 40 min; 12:00 - 1h i 40min=10:20

sory jak gdzies się pomyliłam w liczeniu :) ale myslę, ze jest dobrze. licze na naj :) z góry dziekuję
2009-12-01T16:14:11+01:00
A. 10*4=40min 12:00 + 40min =12:40
B. 2*4=8min 12:00 - 8min = 11:52
C. 32*4=128min=2:08 12:00 + 2h i 8 min=14:08
D. 62*4=248min=4:08 12:00 - 4h i 8 min=7:52
E. 17*4=68min=1:08 12:00 + 1h i 8min=13:08
F. 40*4=160min=1:40 12:00 - 1h i 40min=10:20