Pierwsza lekcja rozpoczyna się o 8.15 . Poranne mycie , ubieranie i jedzenie śniadania zajmują Karolowi pół godziny , droga do szkoły -kwadrans .
O której godzinie Karol powinien wstaĆ , aby zdążyĆ do szkoł na 5 minut przed rozpoczęciem lekcji???

3

Odpowiedzi

2009-12-01T15:25:19+01:00
2009-12-01T15:25:37+01:00
Powinien Wstać o godzinie 7:25
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T15:26:11+01:00
8:15-5min=8:10
8:10-15min=7:55
7:55-30min=7:25
Odp.: Karol powinien wstać o 7:25.
2 5 2