Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T15:42:17+01:00
Bóg na wiele sposobów pomaga w wędrówce do nieba ponieważ pokazuje nam jak mamy żyć ,do czego dążyć i po co my ludzie wogule żyjemy . CO by było gdyby nie było nieba a co gorsza Boga . To nasz ojciec w niebie specjalnie dla naszego zbawienia stworzył wiele róznych przykazań , modlitw , pieśni , które w pewien sposób zbliżają nas do niego i pozwalają nam na lepsze życie i doskonalsze dożenia do zjednoczenia z nim właśnie w Ziemi obiecanej jakiej jest niebo .
6 3 6
2009-12-01T15:48:00+01:00
Mam nadzieje że to będzie dobrze ...
50 dni po zmartwychwstaniu Pan Jezus zesłał na Apostołów oblicze Ducha Świętego. My również otrzymalismy Ducha Św. w Sakramęcie Chrztu Św., który uzdalnia nas w byciu światkiem Jezusa Chrystusa, doświadczenie, że żyje, że zmartwychwstał, do przekazywania i tłumaczenia tych prawd. Uczestnicząc w Eucharystki, uczymy sie od Boga, a w okresie rorat uczymy sie od matki Jezusa, Maryji - Matki Bożej. Rozwój Chrześcijaństwa nastąpił dzięki mocy zmartwychwstałego Jezusa. W ten sposób jesteśmy blizej Boga.
Pozdrawiam serdecznie ;)
5 2 5
2009-12-01T18:36:57+01:00
Bóg miesza nam w życiu z pozoru się wydaje , że źle robi , jednak potem nas wynagradza.Bóg robi nam test, który potem sam ocenia a my za niego odpowiadamy.Bóg pomaga nam zawsze , lecz czasem nie zdajemy sobie z tego sami sprawy.
5 1 5