Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T15:33:35+01:00
Głównym celem z pewnością była władza nad światem i zniewoleniem ludzi. Każdy z nich miał plany, aby to właśnie ich państwo miało władzę nad światem.
1 5 1
2009-12-01T15:37:33+01:00
Wszyscy ci trzej mężczyźni spełniali rządy totalitarne
2 3 2
2009-12-01T15:38:56+01:00
MUSSOLINI
naród włoski miał być wywyższany, antysemityzm w kraju, likwidacja parlamentu, ograniczenie praw obywateli, centralizacja władzy
STALIN dążyli do osiągnięcia władzy, wszyscy mieli wierzyć w nieomylność i wszechwładzę wodza, władza wodza była nieograniczona, funkcje partyjne miały być ważniejsze od państwowych,
HITLER- zlikwidowanie żydów, wywyższenie Niemiec, pełnia władzy w rękach wodza, odbudowa potęgi Niemiec
1 5 1