Nie pisać głupstw bo spamuję!!!

Temat: Zakończenia rzeczowników -i lub -ii.

No i ja mam teraz problem z uzupełnieniem zdania. Pomóżcie :] Wybiorę najlepsze :)



W zakończeniach rzeczowników po samogłoskach piszemy _________, chociaż słyszymy ________.


Co mam wpisać w te miejsca?

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T15:36:26+01:00

W zakończeniach rzeczowników po samogłoskach piszemy i, chociaż słyszymy 'ii' lub 'ji'.
2 5 2
2009-12-01T15:36:29+01:00
W zakończeniach rzeczowników po samogłoskach piszemy ii, chociaż słyszymy j.
3 3 3