Odpowiedzi

2009-12-01T15:40:25+01:00
W klasie robilismy to na lekcji i wyszlo 12 x dd

bylo tak :

rownioleglobok :
a=6-4=2
h=12
p=a*h=2*12=24 cm ²
2009-12-01T15:40:47+01:00
Pole rombu=½d₁d₂=25cm²,,,,,d₁=2d₂→½×2d₂×d₂=25→d₂²=25→d₂=5cm,,, d₁=2d₂=2×5=10cm,,,odp.przekatne maja:5 i 10cm.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T15:43:29+01:00
P = ½df
d , f-długosci przekątnych
d= 2f
f*2f/2=25cm²
f*f=25cm²
f = 5cm
d = 5cm * 2 = 10cm

spr. ½*10*5=25cm²