Odpowiedzi

2009-12-01T15:39:35+01:00
To oznacza ,że wierzymy w kościól,jezusa chrystua i umacnimy nasz aire poprzez np modlitwwe
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T15:40:19+01:00
Oznacza to, że ni powinniśmy się wstydzic naszej wiary, powinniśmy byc dumni z tego, że ją wyznajemy i z jej zasad.
2 5 2
  • AQUL
  • Początkujący
2009-12-01T17:35:38+01:00
Dla mnie te słowa oznaczają to że jestem chrześcijaninem i musze być z tego dumny , mam dbać o wspulnote kościoła i pogłębiać swą wiare poprzez chodzenie do kościoła oraz na katachezę.

1 5 1