Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T15:48:44+01:00
1. jaszczurka zwinka- siedliska nizinne(W Polsce jest spotykana na 1200 m n.p.m.)

2.zimorodek-zamieszkujący w południowej i środkowej Europie, północnej Afryce i południowej Azji w pasie od Dekanu po Archipelag Malajski.

3.dzięcioł duży-Zamieszkuje całą Europę, lasy północnej i środkowej Azji oraz północnej Afryki.

4.ryjówka aksamitna-ustala swoje terytorium o promieniu 370–630 metrów od gniazda, którego trzyma się przez całe życie

5.gronostaj-Europa (w całej Polsce), Azja i Ameryka Północna. Mieszka na obrzeżach lasu, w zaroślach
2 2 2
2009-12-01T15:52:03+01:00
1.Żyje ona w całej Polsce aż po jej wschodnie siedliska koło Rosji.
2.Zamieszkuje południową Europę oraz część Azji i Afryki.
3.Zamieszkuje całą Europę, lasy północnej i środkowej Azji oraz północnej Afryki.
4.Występuje w Środkowej i Wschodniej Europie głównie we Włoszech , Francji i Hiszpanii.
5.Występuje w Europie (w całej Polsce), Azja i Ameryka Północna. Mieszka na obrzeżach lasu, w zaroślach, jest zwierzęciem naziemnym, prowadzącym raczej nocny tryb życia.