Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T19:34:20+01:00
Inwestować opłaca się w złoto, bo ciągle rośnie ale kwota 100 zł to trochę mało by odczuć skutki takiej inwestycji.

Nie wiem czy taka odpowiedź cię usatysfakcjonuje, ale niskie kwoty najlepiej inwestować we własną wiedzę. Przejście kursów, zakończonych uzyskaniem certyfikatu np. z obsługi jakiegoś programu, może zaowocować w przyszłości uzyskaniem pracy, bądź większymi zarobkami.

Mówimy jednak o pewnych i miarodajnych inwestycjach. Cóż w takim wypadku, jeśli ma się smykałkę do handlu, warto zainwestować w sprzęt techniczny na aukcjach internetowych. Trzeba jednak pamiętać, że obrotu technikaliami należy dokonywać stosunkowo szybko, by nie straciły na wartości, kiedy na rynku pojawią się ich lepsze odpowiedniki.
1 5 1
2009-12-02T01:01:21+01:00
Zainwestować mozesz w pomoce naukowe typu , atlasy , słowniki itp.
Chyba ze jestes chojnym czlowiekiem i dasz pieniądze na chore dzieci.

Moim zdaniem inwestować mozna w naprawde duzo zeczy ale trzeba miec pieniądze za 100 zrobisz tylko to co napisalem na gorze.