Odpowiedzi

2009-12-01T15:44:24+01:00
2009-12-01T15:45:10+01:00
Dżdżownice spulchniają ziemię, są bardzo pożyteczne w rolnictwie, dlatego jest na nie duze zapotrzebowanie w gospodarstwach ekologicznych.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-01T16:30:27+01:00
Dżdżownice użyżniają glebę.Dzięki temu rolnicy mają dobre plony na swoich polach.Dżdżownice wykonują bardzo ciężką robotę,drążąc korytarze.Dzięki nim jest ona nawodniona i pulchna oraz dobrze przewietrzona.Są one bardziej cenniejsze niż złoto.